اکسسوری های لازم برای اتاق خواب

اکسسوری های لازم برای اتاق خواب

در هراتاق خوابی مسلما تخت و چند تکه مبلمان ضروری به خصوص یک کمد و حداقل یک پاتختی پیدا می شود.  اما حتی با وجود همه موارد ضروری، اتاق خواب شما ممکن است فاقد آن چیز خاص باشد.  دلیلش این است که در بیشتر موارد، این لوازم جانبی و اکسسوری ها هستند که یک اتاق کاربردی اما ساده را به فضایی دنج و جذاب تبدیل می‌کنند.  و برخی از لوازم جانبی خصوصا اکسسوری چوبی در اتاق خواب بسیار خوب کار می کنند.  فقط با اضافه کردن آنها به ترکیب، می توانید به فضای خود ظاهری کاملاً جدید ببخشید.  در این مقاله هشت اکسسوری که هر اتاق خواب به آن نیاز دارد را معرفی می کنیم.

فهرست مطالب

 هشت اکسسوری لازم برای اتاق خواب

 پتو رنگی

هر اتاق خواب باید یک پتوی رنگی داشته باشد تا جرقه ای از کنتراست رنگارنگ ایجاد کند.  برای گرم کردن پاهایتان در شب‌های سرد، آن را روی پای تختتان تا کنید.  هنگامی که برای تماشای تلویزیون در رختخواب می نشینید، آن را دور شانه های خود بپیچید.  یا زمانی که روی صندلی مطالعه با مجله مورد علاقه خود سرگرم هستید، از آن استفاده کنید.

اکسسوری های لازم برای اتاق خواب

بالش های کوچک

در اینجا فرصت دیگری برای اضافه کردن  رنگ، طرح و بافت به دکوراسیون اتاق خواب شما وجود دارد.  چند بالش کوچک به تخت خود اضافه کنید و بلافاصله اتاق شما بهتر به نظر می رسد.  ترفند این است که از سه بالش بیشتر استفاده نکنید و رنگ ها یا طرح هایی را انتخاب کنید که با ملافه شما متضاد باشد و در عین حال با سایر لوازم اتاق ست شود.

شمعدان

شمع ها ممکن است غیرضروری به نظر برسند اما یک جفت شمعدان خصوصا شمعدان چوبی  که در بالای تخت قرار گرفته اند، استایل غیرقابل انکاری به اتاق شما می بخشد. می‌توانید شمع‌هایتان را با سایر المان ها هماهنگ کنید یا از آن‌ها برای کنتراست استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:
آیا تخته سرو چوبی گزینه مناسبی برای سروغذا است؟

 نورپردازی جانبی

شما باید چندین منبع نور در اتاق خواب خود داشته باشید – یک آباژورخواب، یک چراغ کف و شاید نور سقف. لازم نیست هر لامپ یا وسیله ای یک نقطه کانونی بنظر برسد، اما حداقل یکی باید چیز خاصی باشد.  یک لوستر کوچک، یک چراغ خواب عجیب و غریب یا یک آباژور چوبی  روستیک، سبک دکوراسیون اتاق خواب شما هر چه باشد تکمیل می کند. بنابراین مطمئن شوید که حداقل یکی از منابع نور شما تاثیرگذار باشد.  .

آثار هنری بزرگ

به اتاق خوابتان چیزی بزرگ و چشمگیر اضافه کنید.  در حالی که گروهی از قطعات کوچکتر ممکن است جذاب باشند، اما به اندازه یک قطعه تک و قوی نمی توانند جذاب باشند.  وقتی گزینه های خود را در نظر می گیرید، خود را به نقاشی های قاب دار یا چاپ محدود نکنید.  انتخاب‌های دیگر عبارتند از لحاف، آینه‌های زینتی، تزئینات معماری، نقشه‌های قاب‌دار، عکس‌های بزرگ‌شده یا تابلوها.  تا زمانی که انتخاب شما حداقل نصف عرض تخت باشد، به اندازه کافی بزرگ است که ظاهر اتاق خواب را متعادل کند.

 انتخاب فرش مناسب

فقط به این دلیل که اتاق خواب شما فرش شده است، فرش را رد نکنید.  فرش ها لایه دیگری از بافت و همچنین رنگ و طرح را به اتاق اضافه می کنند.  هنگام تعیین سایز فرش برای استفاده در زیر تخت، باید حداقل دو سوم تخت در بالای فرش قرار گیرد و حداقل 50 سانتی متردر دو طرف و در پایین تشک نشان داده شود.  این بدان معناست که بسته به اندازه تخت خود به یک فرش 5 در 8 یا 8 در 10 نیاز دارید.  گزینه های دیگر قرار دادن یک فرش کوچکتر در پای تخت یا کنار تشک است.

در هر یک از این موارد، فرشی را انتخاب کنید که فضا را تا 10سانتی متر از نزدیکترین دیوار پر کند.

 گیاهان آپارتمانی

هر اتاق خواب به یک یا دو گیاه آپارتمانی نیاز دارد.  آنها به تصفیه هوا کمک می کنند، رنگ زنده را اضافه می کنند و حسی آرام به فضا می دهند.

مطلب پیشنهادی:
افزودن بافت به دکوراسیون

اکسسوری های لازم برای اتاق خواب

لوازم شخصی

اتاق خواب شخصی ترین فضای یک خانه است.  به بازدید از خانه یک دوست فکر کنید—شما در اتاق نشیمن می نشینید و احتمالاً برای ورود به آشپزخانه یا حمام تردیدی ندارید، اما اتاق خواب اغلب به طور ضمنی ممنوع است.  با افزودن یک یا دو آیتم معنادار شخصی به فضا، احساس پناهگاه مانند را افزایش دهید.  اینها ممکن است به سادگی عکس های قاب شده افراد یا مکان های مورد علاقه شما باشند.  یا چیزی که ساخته اید، جمع آوری کرده اید یا به شما داده شده است که برای شما معنای خاصی دارد.

در متن بالا 8 مورد از اکسسوری های ضروری هر اتاق خواب که فضای شما را زیباتر می کند، بررسی کردیم. مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی  و ظروف چوبی با قابلیت انجام حکاکی لیزری با طرح دلخواه شما عزیزان می باشد.

افزودن دیدگاه