شش جایگزین میز کنارسالنی که اتاق نشیمن شما به آن نیاز دارد

میز عسلی چوبی | کد 815A

وقتی وارد اتاق نشیمن هر کسی می‌شوید، مطمئناً حداقل چند مورد از جمله کاناپه، میز جلومبلی و تلویزیون را خواهید دید. در اتاق‌های نشیمن که کمی جادارتر هستند، غیرمعمول نیست که میز کناری را در کنار یک کاناپه، صندلی یا فضای دیگر ببینید. اگرچه میزهای کناری را می توان صرفاً برای اشغال فضای اضافی یا نمایش وسایل دکوری مانند گلدان یا یک گیاه خانگی  استفاده کرد، دیگران ممکن است قصد خاصی برای میز کناری خود داشته باشند مانند نمایش یک چراغ رومیزی تا بتوانند مطالعه کنند یا مکانی برای چیدمان داشته باشند.

صرف نظر از این، گزینه های زیادی برای میز کنار سالنی اعم از میز کنار سالنی چوبی  وجود دارد که ممکن است بیشتر از یک میز کناری واقعی علاقه شما را جلب کند. با جایگزین‌های زیر، همچنان می‌توانید «میز کناری» را داشته باشید که همیشه می‌خواستید و در عین حال به طراحی داخلی خود کمی بها می‌دهید.

فهرست مطالب

جایگزین های میز کنارسالنی در اتاق نشیمن

شلف چوبی دیواری

اگر ایده داشتن یک میز کناری در اتاق نشیمن خود را دوست دارید، اما تمایل به داشتن فضای محدود دارید، ممکن است به نفع شما باشد که در عوض یک شلف چوبی را به عنوان جایگزین انتخاب کنید. اگر فضای غیر ضروری روی میز نمی خواهید، یک قفسه شلف دیواری نیز یک جایگزین عالی برای میز کناری است. می توانید قفسه خود را از سقف آویزان کنید یا به جای آن به سادگی آن را در سطح دلخواه خود روی دیوار نصب کنید. برای فضای ذخیره سازی اضافی، می توانید چندین شلف نصب کنید.

قفسه دیواری به ویژه برای یک آپارتمان یا خوابگاه ایده آل است.

صندوقچه عتیقه

برخی از ما روح پیری داریم و عاشق هر چیز عتیقه ای هستیم. برای بسیاری، حتی کسانی که سبک طراحی مدرن تری را ترجیح می دهند، ممکن است جایگزین استفاده از صندوقچه عتیقه را به عنوان میز کناری در طراحی داخلی خود بپسندند زیرا شخصیت و خاطره را به فضای خانه آنها می بخشد. به هر حال، قدمت صندوقچه ها به دوران پیش از قرون وسطی باز می گردد.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب چوب مناسب برای تخته کار

بسیاری صندوقچه را بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ می دانند، زیرا نه تنها برای ذخیره سازی، بلکه برای سفر، معمولاً در هنگام مهاجرت استفاده می شد. برخی از افراد حتی ممکن است یک صندوق از اجداد قدیمی داشته باشند که از طریق خانواده منتقل می شود.

با این حال، داشتن یکی در خانه و استفاده از آن به عنوان میز کناری می تواند خاطرات خاصی را برای کسانی که در اتاق نشیمن خود سپری می کنند به ارمغان بیاورد. صندوقچه ها دارای فضای روی میز و همچنین فضای ذخیره سازی در داخل هستند، که نه تنها برای نمایش دکور و ارائه فضای کافی برای چیدن تنقلات و نوشیدنی ها، بلکه برای نگهداری پتو، بالش، کتاب های اضافی و مواردی از این دست عالی هستند.

شش جایگزین میز کنارسالنی که اتاق نشیمن شما به آن نیاز دارد

چهارپایه

چهارپایه فقط برای نشستن نیست. آنها همچنین می توانند به عنوان جایگزین میز کناری استفاده شوند. با توجه به اینکه آنها اغلب ارتفاع مناسبی برای قرار دادن در کنار یک صندلی یا کاناپه دارند، معمولاً یک چهارپایه قبل از استفاده به عنوان میز کناری نیازی به تغییر ارتفاع ندارد و آنها را جایگزین آسانی می کند.

بهترین چهارپایه هایی که به عنوان میز کناری استفاده می شود، چهارپایه های بدون کوسن هستند که دارای رویه ای صاف از فلز یا چوب هستند. انتخاب چهارپایه برای فضاهای بسیار باریک و تنگ بسیار مناسب است.

میز یا چرخ دستی بار

لازم نیست الکل بنوشید تا بدانید که چرخ دستی‌های بار می‌توانند در طراحی داخلی در عین حال کاربردی و زیبا باشند. چرخ دستی‌های بار معمولاً بسیار کوتاه هستند، و آنها را به ارتفاع مناسبی برای قرار دادن در کنار صندلی یا کاناپه تبدیل می‌کند. آنها همچنین به طور کلی فضای زیادی را اشغال نمی کنند، بنابراین آنها برای طراحی های داخلی مناسب هستند.

رنگ و سبک چرخ دستی های بار به شدت متفاوت است. برخی از آنها ممکن است سه طبقه داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط دو طبقه داشته باشند. برخی از انواع میز بار ممکن است دارای روکش مشکی مات باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است با روکش طلایی فانتزی تزئین شوند. علاوه بر این، برخی از آنها ها دارای قفسه های شفاف یا حتی آینه ای هستند در حالی که برخی دیگر دارای قفسه های جامد هستند. با این حال، وجه اشتراک بیشتر گاری‌های بار، مجموعه‌ای از چرخ‌ها است که حمل و نقل آن‌ها را از نقطه a به نقطه b بسیار آسان می‌کند.

مطلب پیشنهادی:
اصول چیدمان انواع اکسسوری منزل

علاوه بر نگهداری نوشیدنی‌ها و لیوان‌ها، چرخ دستی‌های بار برای نمایش وسایل دکوری مانند گل یا گیاه، گلدان یا عکس‌های قاب‌دار به کار می‌آیند.

شش جایگزین میز کنارسالنی که اتاق نشیمن شما به آن نیاز دارد

جعبه یا بشکه

اگر چیزهای کمی روستایی دوست دارید، انتخاب یک جعبه به عنوان میز کناری در اتاق نشیمن ایده بسیار خوبی است. برخی ممکن است از ایده چیدن چندین جعبه چوبی در کنار مبل یا صندلی خود لذت ببرند. دیگران ممکن است ترجیح دهند به جای آن یک جعبه بلندتر را انتخاب کنند. می توانید جعبه خود را رنگ کنید یا آن را به شکل اصلی خود بگذارید.

برای کسانی که میز کناری می خواهند که دارای شکل غیر مکعبی یا مستطیلی باشد، انتخاب بشکه گزینه مناسبی است. می توانید بشکه خود را به صورت عمودی روی هم قرار دهید، یا ممکن است بخواهید آن را به پهلو بذارید، آن را از وسط برش دهید، چوب یا شیشه را روی قسمت برش داده شده قرار دهید تا یک صفحه روی میز ایجاد شود.

استفاده از یک جعبه یا بشکه در طراحی داخلی شما به خصوص اگر یک خانه مزرعه یا طرح روستایی توسکانی دارید ایده خوبی است.

درآور یا میز کنسول

برای کسانی که فضای کشیده‌تر و بزرگ‌تری بین مبل یا صندلی و دیوار خود دارند، ممکن است ایده خوبی باشد که یک کمد را به عنوان جایگزینی برای میز کناری سنتی انتخاب کنند. به طور خاص، کمدی را انتخاب کنید که قد آن یکسان باشد یا کمی بلندتر از کاناپه یا صندلی کنار آن باشد. میزهای کنسول در طول ها و ارتفاع های مختلف وجود دارند، بنابراین شما باید گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشید. با این حال، اگر نمی توانید اندازه مناسب را پیدا کنید، ممکن است بخواهید طرح خود را از ابتدا بسازید.

در نظر گرفتن درآور یا میز کنسول به عنوان جایگزینی برای میز کناری اتاق نشیمن به این معنی است که می توانید فضاهای خالی ناخوشایند را در طراحی داخلی خود به درستی پر کنید. همچنین به این معنی است که شما علاوه بر فضای کشو، فضای زیادی روی میز دارید که می تواند برای نگهداری مجلات یا کتاب، بازی های رومیزی یا حتی تنقلات برای مهمانانتان مفید باشد.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب چوب مناسب برای انواع شلف و اکسسوری در حمام

شش جایگزین میز کنارسالنی که اتاق نشیمن شما به آن نیاز دارد

نتیجه

در حالی که داشتن یک میز کناری در طراحی داخلی شما جلوه مناسبی دارد، جایگزین های بسیار خوبی نیز برای میز کناری اتاق نشیمن وجود دارد که ممکن است بیشتر به آن علاقه مند شوید.

نکته مهم در مورد برخی از این جایگزین ها این است که ممکن است بتوانید با انتخاب آنها در کنار یک میز کناری سنتی در پول خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، با جایگزین‌های میز کناری، می‌توانید به سبک متفاوتی دست پیدا کنید و شخصیت منحصر به فردی را به طراحی داخلی خود اضافه کنید که اکثر خانه‌ها ممکن است حتی آن را ارائه ندهند.

مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع میز کنار سالنی، ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه