نکات مهم خرید قفسه و شلف چوبی

نکات مهم خرید قفسه و شلف چوبی

 

قفشه و شلف چوبی  به عنوان یک اکسسوری چوبی کاربردی و زیبا استفاده می شوند. شلف های چوبی با ابعاد و طرح های مختلف بصورت دیواری و زمینی در بازار موجود هستند. قفسه های چوبی دارای طراحی ساده ای هستند  اما بسیاری از افراد در هنگام خرید آنها سوالات و نکات مختلف به ذهنشان خطور می کند.

در این مقاله نکات مهم خرید قفسه و شلف چوبی و سوالاتی که ممکن است ذهنتان را درگیر کند، بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم خرید قفسه و شلف چوبی

فهرست مطالب

سوالات و موارد مهم در خرید شلف چوبی

 بهترین چوب برای ساخت قفسات و شلف چوبی

 

چوب کاج، تخته سه لا و گیلاس گزینه های قابل اعتماد و مناسبی برای قفسه بندی و ساخت شلف هستند.  همه آنها سبک و آسان نصب می شوند و در عین حال زیبا هستند.  از دیگر گزینه های شیک و جذاب می توان به چوب ماهون و بلوط قرمز اشاره کرد.

 بهترین مواد برای ساخت قفسه

 

چوب، تخته سه لا، فلز، پلاستیک و حتی شیشه همه مواد خوبی برای ساخت قفسه ها هستند.  مورد علاقه شخصی ما چوب است زیرا ادغام آن در اکثر دکوراسیون ها آسان بوده، با دوام است و ظاهری چشم نواز دارد و باعث می شود هر گیاهی که روی آن نمایش دهید، زیبا بنظر برسد .

 آیا ساخت قفسه های شخصی ارزان تر است؟

  قفسه سازی

بله، اگر مواد مورد نیاز خود را از قبل دارید.  اگر مقداری چوب با کیفیت دارید ، می توانید از فضا و بست های دیوارهای قفسه قدیمی استفاده مجدد کنید.  اگر چوب یا ابزار برش آن ندارید، بهتر است قفسه های چوبی آماده بخرید.

نکات مهم خرید قفسه و شلف چوبی

 ساخت شلف چوبی چه مقدار هزینه دارد؟

  ساخت قفسه

قفسه های ساخت داخلی ممکن است از 100هزار تومان تا چند ملیون تومان هزینه داشته باشد، بسته به نوع متریال، ابعاد و فرد انجام دهنده قیمت ها متفاوت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:
چوب فینگر جوینت چیست؟

ساخت و استفاده از قفسات چوبی روش شگفت انگیزی برای تازه سازی طراحی خانه و استفاده بهینه از فضا است. بنابراین اگر واقعاً به آنها نیاز دارید، با وجود هزینه، آن را تهیه کنید.  اما شما همیشه می توانید در انتخاب قفسه های چوبی ایده های خلاقانه و متفاوتی را به کار ببرید.

استفاده از قفسه یا شلف چوبی در دکوراسیون منزل

قفسه های چوبی علاوه بر کاربردی بودن، دارای جلوه تزئینی نیز هستند. آنها یک روش عالی برای جلوه بخشیدن به هر دیوار و افزودن علاقه بصری به فضای اتاق هستند.

چه مینیمالیست باشید، چه تزئینات و مبلمان لوکس و مجلل را ترجیح دهید یا سبکی میان آن دو را ترجیح دهید، قفسه های چوبی می توانند علاوه بر استفاده کاربردی، الهام بخش خانه شما باشند.

علاوه بر این، قفسه های نصب شده می توانند نظم یک اتاق را حفظ کنند بدون اینکه مانند کمد های حجیم فضای زیادی را اشغال کنند؛ و البته مقرون به صرفه ترند.

  اتاق مرتب با قفسه

ساخت قفسه های چوبی ایده جذابی است و حتما در دکوراسیون خود آنرا در نظر بگیرید.  به این ترتیب می توانید چیزی ایجاد کنید که شخصی، منحصر به فرد و کاملاً مطابق با ظاهر مورد نظر شما باشد.

شلف چوبی

در متن بالا نکات و سوالات متداولی که در ساخت و خرید شلف های چوبی پرسیده می شود را بررسی کردیم.

مجموعه هوگر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای ساخت انواع اکسسوری چوبی و ظروف چوبی با طرح دلخواه می باشد.

 

 

افزودن دیدگاه